همشهری آنلاین: تیم جودوی ایران با پیروزی بر چین و ترکمنستان و شکست مقابل کره جنوبی یک گام به کسب مدال برنز نزدیک شد.

Judo Team

به گزارش روابط عمومي فدراسيون جودو و كوراش، در مسابقات تيمي جودو، ملي‌پوشان ايران در اولين مبارزه خود تیم چین را با نتيجه 3 بر 2 مغلوب كردند.

در این مبارزه احسان بهرامیان و محمد جمالی مقابل حریفان خود شکست خوردند، اما سعید ملایی،‌ امیرقاسمی‌نژاد و جواد محجوب موفق شدند پيروز از تاتامي بيرون بيايند.

تيم كشورمان در دومين ديدار براي مصاف با كره جنوبي روي تاتامي رفت كه احسان بهرامیان در نخستین مبارزه در وزن -66 کیلوگرم، با ضربه فنی شكست خورد، سعید ملایی در وزن 73- کیلوگرم ، با یک ضربه سر به صورت حریف باعث شد تا داوران پس از بازبینی فیلم مبارزه نتیجه را به سود حریف کره‌ای اعلام کنند و محمد جمالي نماینده وزن 90 - کیلوگرم مقابل حریف خود شکست خورد و با تصميم داوران از ادامه شركت در مسابقات محروم شد.

نمايندگان وزن 81- و 100 - کیلوگرم نیز روي تاتامي نرفتند تا نتیجه 5 بر 0 به سود کره‌ای‌ها تمام شود.

جودوكاران كشورمان در سومين مبارزه خود مقابل تركمنستان قرار گرفته و 3 بر 2 پيروز شدند.

در اولين مسابقه احسان بهراميان در 66 كيلوگرم پيروز شد، در دومين مسابقه امير قاسمي‌ن‍ژاد در 81- كيلوگرم به پيروزي دست يافت تا نتيجه 2 بر 0 به نفع ايران شود .

جمالي سومين نماينده ايران بود كه روي تاتامي رفت، اما با ايپون متوقف شد، جواد محجوب در 100- كيلوگرم به خوبي توانست حريفش را ايپون كند تا ايران با حساب 3 بر 2 به برتري برسد.

غيبت سعيد ملايي در 73 كيلوگرم به دليل محروميت هم، يك برد به نفع حريف بدون مبارزه به دست آورد.

 

کد خبر 272837

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha